کتک کاری کارشناس و طرفدار در لیگ برتر!

به گزارش مجله نازلارا، فیلمی دراماتیک نشان می دهد که میکا ریچاردز، کارشناس اسکای اسپورت، لحظاتی پس از حمله ادعایی به دفاع از کین پرداخت و طرفدار را به دیوار چسباند. کین 52 ساله و ریچاردز در انتظار آسانسور در هایبری بار در بالای غرفه غربی بودند که این حادثه رخ داد.

کتک کاری کارشناس و طرفدار در لیگ برتر!

آن ها در دقایق پایانی بازی پرتنش به سمت زمین بازی می رفتند تا نظراتشان را با اسکای اسپورت به اشتراک بگذارند، اما پس از گل دیرهنگام الخاندرو گارناچو که به خاطر آفساید رد شد، سعی کردند به استودیو برگردند. یکی از شاهدان به نشریه اکسپرس گفت که کین از کارکنان می خواست تا با پلیس تماس بگیرند. او گفت: طرفدار سعی کرد با سر به او ضربه بزند. من آثار جراحت را بین دو ابروی او دیدم. میکا ریچاردز به سرعت وارد عمل شد و طرفدار را به دیوار چسباند. ما متوجه کمی خون روی زمین شدیم. به نظر می رسید میکا ریچاردز مانند بادیگارد روی کین عمل می کرد.

کارشناسان در نهایت تا پایین زمین اسکورت شدند و در آنجا توانستند در کنار تئو والکات و دیو جونز به پخش تلویزیونی ادامه دهند. به گفته سخنگوی اسکای اسپورت: طرفدار پیروز نشد صدمات بیشتری وارد کند. میکا ریچاردز نقشه های او را خنثی کرد.

سخنگوی پلیس در بیانیه ای از آغاز تحقیقات اطلاع داد: پلیس در حال تحقیق در پی حمله ای است که گفته می گردد در استادیوم امارات در جریان بازی آرسنال و منچستریونایتد در روز یکشنبه، 3 سپتامبر اتفاق افتاده است. هیچ دستگیری صورت نگرفته و تحقیقات ادامه دارد.

آرسنال در حال همکاری با مقامات پلیس برای تحقیقات است، و سخنگوی باشگاه اضافه نمود: ما از حادثه ای که در بازی روز یکشنبه مقابل منچستریونایتد رخ داد آگاه هستیم. پلیس در حال اجرا تحقیقات در خصوص این موضوع است و ما به طور کامل با تحقیقات آنها همکاری می کنیم.

پیش از این، کین ناراحتی خود را از احوالپرسی بازیکنان یونایتد و آرسنال قبل از بازی در تونل به اشتراک گذاشته بود. او گفت: همه فکر می نمایند که من قدیمی هستم، اما نمی دانم چرا باید با افرادی که قرار است با آنها وارد جنگ شوی احوالپرسی کنی. بعد از بازی دستت را می فشارم، اما نه قبل از اینکه وارد نبرد شویم.

کین و ریچاردز به طور منظم در برنامه یکشنبه شبکه اسکای کار می نمایند و احتمالاً پس از تعطیلات بین المللی در 17 سپتامبر، با هم به روی پرده های تلویزیونی خواهند رفت.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 13 شهریور 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1723

به "کتک کاری کارشناس و طرفدار در لیگ برتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتک کاری کارشناس و طرفدار در لیگ برتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید