صندوق اثرگذاری اجتماعی کران روی کسب وکار سیمرغ سرمایه گذاری کرد

به گزارش مجله نازلارا، شرکت سیستم های منابع انسانی سیمرغ از اولین راند جذب سرمایه خود از صندوق اثرگذاری اجتماعی کران اطلاع داد.

صندوق اثرگذاری اجتماعی کران روی کسب وکار سیمرغ سرمایه گذاری کرد

صندوق اثرگذاری اجتماعی کران یکی از اولین صندوق های سرمایه گذاری اثرگذار (Impact Investing Fund) در ایران است. این صندوق که در راستای سرمایه گذاری اثربخش اجتماعی تأسیس شده است، توجه ویژه بر زیست بوم نوآوری داشته و بر حوزه هایی مثل تجارت الکترونیک، فناوری منابع انسانی و سلامت دیجیتال تمرکز نموده است.

سیمرغ دومین سرمایه گذاری صندوق اثرگذاری اجتماعی کران در حوزه فناوری منابع انسانی است؛ این مجموعه سابقاً روی شرکت ایران تلنت در حوزه کاریابی و استخدام نیز سرمایه گذاری نموده است.

سیمرغ یکی از بزرگترین شرکت های نرم افزاری در حوزه فناوری منابع انسانی است که براساس یک استاندارد توسعه داده شده منطبق بر بازار ایران، جهت مدیریت عملکرد کامل، جبران خدمات جامع، ارتقا افقی و گرید شخصی، گریدینگ شغلی، آموزش و یادگیری، مدیریت استعدادها و جانشین پروری و ارزیابی فرآیندها و نگرش های منابع انسانی راهکارهای مختلفی را توسعه داده است که منجر به افزایش بهره وری منابع انسانی درسازمان ها می گردد.

مجموعه سیمرغ در مدت زمان کم حضور خود در بازار، توانسته است مشتریان سازمانی بزرگی را جذب نماید؛ به گفته مجید فاضلی، مدیرعامل سیمرغ، نرم افزار سیمرغ از استانداردی به نام 34000 استفاده می نماید که تیمی 70 نفره از اساتید و متخصصان این حوزه بیش از 10 سال روی آن کار نموده اند. این سیستم اکنون در بیش از 180 شرکت بزرگ ایرانی اجرا و پیاده سازی شده است و به نرخ رضایت بالای 80 درصد دست یافته است.

مدیرعامل سیمرغ ادامه داد: یکی از مسایل بسیاری از سازمان های ایرانی، نبود استانداردهای سیستم ارزیابی عملکرد و دادن پاداش به کارکنان است که منجر به تبعیض و نارضایتی در این سازمان ها می گردد. مدل های استاندارد مدیریت فرآیندهای ارزیابی و پاداش دهی، منجر به شفافیت مسیر شغلی و حرفه ای و روند ارتقای کارکنان می گردد.

هدی حسینی فر، مدیرعامل کران، پیرامون این سرمایه گذاری عنوان نمود: صندوق در راستای ایجاد همگرایی و هم افزایی در زنجیره منابع انسانی کوشش دارد تا با سرمایه گذاری در این حوزه، بستری مناسب جهت بهبود شرایط اشتغال و رضایت شغلی برای کارجویان ایرانی فراهم آورد. در این راستا سیمرغ به عنوان اولین بازیگر حوزه مدیریت عملکرد کامل با فعالیت تخصصی در زمینه استانداردسازی روند ارزیابی و ارتقای شغلی شناسایی شده است. تیم چابک سیمرغ با مدل اختصاصی ارایه شده خود در مدت زمان کمی توانسته است خدمات خود را به شرکت های بزرگ و نامدار ایرانی ارایه دهد.

مدیرعامل کران ادامه داد: سرویس سیمرغ اکنون خدمات B2B خود را به کسب وکارهای بزرگ ارایه می دهد و این جذب سرمایه قرار است ضمن ارتقای خدمات فعلی سیمرغ، بازار آن را به کسب وکارهای کوچک و میانه (SME) نیز توسعه دهد.

صندوق اثرگذاری اجتماعی کران در سه سال اخیر در کسب وکارهایی مانند ایران تلنت، باسلام، رستک، یوز، ایرانکت و … سرمایه گذاری نموده است.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 19 دی 1402 بروزرسانی: 19 دی 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1740

به "صندوق اثرگذاری اجتماعی کران روی کسب وکار سیمرغ سرمایه گذاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق اثرگذاری اجتماعی کران روی کسب وکار سیمرغ سرمایه گذاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید