تست پزشکی مهاجم سوئدی پرسپولیس به تعویق افتاد

به گزارش مجله نازلارا، تست های پزشکی نبیل باهویی با وجود شروع به کار ایفمارک از امروز با توجه به تعطیلات از دیروز با تصویربرداری شروع شده بود. این بازیکن امروز (یکشنبه) هم در ایفمارک حضور پیدا کرد و بخشی از آنالیز ها از جمله آزمایش خون نیز انجام شد، اما در نهایت سرماخوردگی بازیکن باعث شد ادامه تست ها به روز های آینده و پس از بهبودی او موکول گردد.

تست پزشکی مهاجم سوئدی پرسپولیس به تعویق افتاد

باهویی پیراهن شماره 14 پرسپولیس را به تن خواهد نمود. او با این شماره در لیست آسیایی ثبت نام شد و با همین شماره در رقابت های داخلی نیز حضور پیدا خواهد نمود.

یکی از نامدارترین اسطوره های باشگاه که این شماره را به تن می نماید، مهاجم فرصت طلب پرسپولیس در دهه 40 و 50 محمود خوردبین بود که از روز نخست در پرسپولیس حضور داشت و بعد از سال های حضور به عنوان بازیکن، سرپرست، مربی، عضو هیات مدیره و مشاور، هنوز هم در این باشگاه حضور دارد و مشغول به فعالیت است و به این جهات صاحب رکورد های اختصاصی است.

بازیکنانی مانند رضا جباری و محمد نوری هم از کسانی بوده اند که این شماره را به تن کردند. احسان پهلوان در سال های گذشته این شماره را به تن داشت و شهاب زاهدی هم در بدو ورود به تیم در فصل جاری، این شماره را پوشید، اما در نهایت شماره 20 را به تن کرد. در میان خارجی ها، جری بنگستون با این شماره در دربی گلزنی نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1727

به "تست پزشکی مهاجم سوئدی پرسپولیس به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست پزشکی مهاجم سوئدی پرسپولیس به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید